onsdag 31 augusti 2011

Sista dagen på Augusti månad

Det är nästan som ett jubileum för mig. Jag har skrivit i den här bloggen i nästan en månad - det är bara dag ett som fattas för att det skulle bli en full månads skriva´nde.
Något klokt kanske ses som ett borde men jag har inga kloka ord för detta. Jag kan ändå säga att jag kommit en bra bit på väg med mig själv sedan jag började. Kan känna att jag är ledsen för att jag inte började skriva en blogg redan när jag kom på gunnar första gången men samtidigt så vet jag att jag inte var mogen för att skriva blogg då.
Det var rätt tid nu - och det är därför som det gått så fort med mig den sista tiden. Jag har varit öppen för Guds tilltal och omsorg som jag inte varit tidigare. Även om jag velat det så har jag inte kunnat se eller ta emot det-
Det har vart roligt att skriva och göra avtryck här den här tiden och jag hoppas att jag ska fortsätta tycka att det är kul - och att jag känner att jag har något att dela.

Nu blir det en stunds vila på soffan

Inga kommentarer: