måndag 22 augusti 2011

Kramp

I natt vaknade jag med kramp i tarmen.
Det var länge sedan det hände pga att jag ändrade kosten och uteslöt vissa ämnen. Igår åt jag inget sådant men jag kanske fick i mg lite för mycket vitt socker då jag åt en god sockerkaka på choklad och tog nog extra bit.
Det var inte så farlig kramp - och inte så långdragen - som jag hade innan jag ändrade kosten men tillräckligt för att jag skulle må dåligt av den och minnas varför jag har tagit bort vissa ämnen och dragit ner på vitt socker. Det är väldigt jobbigt att den kommer på natten också och jag blir väckt av den.
Nu är jag trött men försöker ändå att starta upp min dag.
Det är sista dagen på semestern idag och då vill jag ju inte missa vilan i att inte behöva jobba.
Men det känns rätt så bra att börja jobba igen

Inga kommentarer: