fredag 19 augusti 2011

Möte med en vän

Idag har mest hela dagen/kvällen gått åt ett möte/en träff med en vän.
Först tog jag en lång promenad, på en timme, dit där vi skulle träffas sedan
har vi käkat gott och fikat - snackat massor och skrattat en del.
Innan vi skildes åt så var vi och handlade lite och sedan fick jag skjuts hem.
Det är jag tacksam för att jag får men glömmer alltid att säga - jag tänkte på att jag glömmer det innan jag gick hemifrån men glömde ändå bort det- det har liksom blivit så självklart att jag får det.
Det är inte roligt att jag tar det för givet - men det göra jag egentligen inte heller jag bara glömmer bort att tacka!
Måste tala om det nästa gång vi pratar att jag är tacksam för det.
Speciellt kvällar som den här när det ösregnar är det skönt att få skjuts.

Det har varit en bra dag
Blev lite orolig i kväll men känner att jag är på rätt väg och på vägen så allt blir som det ska om jag tar mina steg - ett i taget - oavsett vad andra gör

Nu blir det kudden som ska kramas!

Inga kommentarer: