lördag 27 augusti 2011

Förvirrad

Jag känner mig förvirrad och när jag tänker efter så är det så jag kant mig - till och från - den sista veckan.
Anar att det har en del med allt som varit i veckan att göra.
Jag gör en sak så kommer det något annat i vägen så är jag "borta" ett tag innan jag hittar tillbaka igen - det är både fysiskt och psykiskt (i det jag gör och i det jag tänker)  men jag antar det psykiska är det som inverkar på det fysiska.
Jag glömmer att lämna mig själv och min situation till Gud. Det är det största problemet med min förvirring! Det kan få mig att springa upp i skogen igen - bli rädd för mörkret och gömma mig där eller försöka hitta genvägar tex.
Jag har inte sprungit av vägen men jag har vinglat bra mycket fram och tillbaka ända ut till kanterna och så nära skogen jag kunnat utan att vara i den.
Tillbaka stadig på vägen igen nu!

Inga kommentarer: