tisdag 23 augusti 2011

Första dagen...

...efter på jobbet efter semestern kändes bara bra och jag kände mig så välkommen tillbaka.
Det känns bra när jag är lite efterlängtad i alla fall och känner att jag gör någon nytta.
Däremot kände jag mig bra trött när jag kom hem så det blev ett tupplur på soffan i stället för träning som jag tänkt - men snart så kommer jag in i rutinerna igen. Troligtvis/förhoppningsvis så är det som jag vill ha det redan nästa vecka igen.
En vän tog kvällstiden - och det känns rätt och riktigt.

Saknar gunnar men inte så där galet som det har varit tidigare - mer ett lugn som får finnas där men inte bli mer än så. Suget får inte växa så jag tar mig ut i skogen igen - försöka hitta genvägar men troligtvis bara bli rädd och börja slita och dra i saker som är antingen överstökade eller inte har sin tid än. Och genom det förstöra allt Gud gör i mig - först och främst - men jag tror också att det sker en del i gunnar fast jag inte kan se det med blotta ögat...
Vän är en bra sak att vara - och det är där jag ska vara idag"

Nu är det strax dags för kudden - dag två efter semestern på jobbet i morgon ju...
God Natt!

Inga kommentarer: