tisdag 2 augusti 2011

Efter lite sömn..

...vaknar jag med stor sorg i mitt bröst.
Konstigt egentligen för på samma plats har det funnits en bubbla av hån länge. Igår så växte den sig väldigt stor och det gav en känsla av förnedring, hopplöshet, förkastelse och kanske något mer i det. Även om jag inte kunde sätt ord på vad detta hån innehållit igår eller egentligen inte på hela den här tiden som jag gått och hoppats på att "mannen" - som får heta gunnar från och med nu - skulle "komma till sans".
Jag inser ju nu - för han har absolut ingen tanke på att ta ansvar för sina handlingar mot mig just nu - att allt blev bara värre av att jag har stått kvar trots allt.
I det tidiga skedet "flydde" han bara - men kom tillbaka på ett sätt - men ju mer tiden gått så har han blivit elakare och elakare också därför att jag inte velat bli manipulerad eller ljugen för - och för att jag avslöjade "diffe" i honom.
Idag känner jag att gunnar gott kan vara borta från mig och mitt liv
min "diffe" hon vaknade av hans beteende och henne vill jag ta död på - för även om hon inte aggerar ut i missbruk som alkohol, droger eller sex tex så har hon haft mig i ett grepp ändå.
Jag hoppas att skriva av mig här ska hjälpa mig att få koll på henne.
Jag vet att jag klarar mig utan gunnar - jag har ju alltid klarat mig förr ....men egentligen vill jag inte göra det den här gången för...
... hur konstigt det här än låter så är det faktiskt den enda person som jag fått kärlek av

Inga kommentarer: