söndag 28 augusti 2011

Hm

Det var en bra kväll i går. Trevliga människor gott att äta.
Vädret var ljuvligt. Jag cyklade hem med bara ben och en tunn kofta - över ett linne - på mig vid halv 2 på natten. Jag kände mig väldigt glad när jag kom hem.

Jag går omkring med en oro i mig och troligen tycker ni - som ev. kan tänkas läsa det här - att jag är löjlig men jag känner oro för gunnar.
Vi har inte hörts av på ett bra tag och jag vet egentligen inte vad som händer med eller hos honom.
Min känsla är ändå att något som inte är positivt för honom händer honom eller runt honom (och i så fall händer det honom också indirekt).
Jag är inte orolig för att han gör något som jag inte är glad för - även om det också kan var fallet - jag är bara orolig för honom själv.
Vad händer med eller runt gunnar?
Det handlar inte om mig - eller någon saknad efter gunnar!
Får ännu en gång lämna det till Gud för jag kan inte göra annat.

Inga kommentarer: