söndag 7 augusti 2011

Ropa inte hej förr än du kommit över ån

Jag kom iväg ut och det var både roligt och trevlig men mitt i allt helt utan förvarning så blev jag "överfallen" av sorg och saknad efter gunnar.
Men det är ändå en förändring - i alla fall i var det det i kväll - jag kunde tänka; "ja , det är sant att jag saknar den gunnar som jag har haft fint med men den gunnar som har förkastat det på så många sätt saknar jag inte". Sedan kunde jag mota bort känslan för att fortsätta ha det trevligt.
Men jag vill inte glömma känslan utan att ha bearbetat den - men jag vet inte riktigt hur jag ska göra det när jag inte vet vad som orsakade den.
Men just nu får den bara vara där den är - för i kväll orkar jag inte analysera mig eller mina känslor.
God natt sov gott och dröm sött

Inga kommentarer: