måndag 8 augusti 2011

Inget har tagit sig fram

...av mina känslor som finns under ytan.
Däremot kommer den ena anledningen efter den andra upp i huvudet  för att ge mig en orsak att skicka gunnar ett mail.
"Kan du skicka korten du har tagit på mig - om du inte gjort dig av med dem när du har en ny att fotografera" tex
Både en anledning att maila och samtidigt ge honom en pik..
Men nej jag ska inte skicka något/ra mail till gunnar - inte denna gång - han får pyssla med vad han vill i lugn och ro från mig som eggande till att fortsätta att hålla sig till sitt nya "fynd" - hans stund kommer att komma ikapp honom och jag behöver inte vara hos honom och "gegga runt".
Jag behöver inte ge den bekräftelse som jag ger honom genom att höra av mig till honom. Även om jag ger pikar så visar det gunnar att jag ännu inte har slutat bry mig - och jag vill inte ge hans missbrukarperson den bekräftelsen.
Jag måste ta mig fri från gunnars förehavande - oavsett om vi aldrig ses igen eller om vi en dag får ihop våra liv.
Just nu vet jag inte om jag vill eller vad jag vill.
Jag vet bara att jag inte är helt fri - och jag ska inte vara bunden oavsett hur det blir mellan oss

Inga kommentarer: