måndag 29 augusti 2011

Håll ögonen på målet

Jag känner mig utvilad efter natten men jag har sedan igår - när jag kom på att jag inte andades som jag skulle - fått anstränga mig för att dra ner luft i lugnorna ordentligt. Det ska väl inte vara ett problem nu när jag väl vet vad jag gör när symptomen på det uppstår (när jag upphör med att andas som jag bör).

gunnar hörde av sig i går kväll - ett mail - han ville bara skicka en liten hälsning skrev han.
Det känns inte (inom mig) som det är som det är som det ska i alla fall - men jag vet att han lever och att det inte hänt någonting som hindrar honom från att skriva.

Jag ska i väg och träna innan jobbet idag så dags att klä på mig och komma iväg strax

Jag fick ett klokt ord inne från kaelas blogg som passar mina tankar här och jag tänkte lägga in det här också:

Hinder är det du ser när du tar bort ögonen från målet
(okänd)

Inga kommentarer: