fredag 26 augusti 2011

Fredag

Det känns skönt att det är fredag - helg i morgon - för jag har varit trött den här veckan.
Om det inte är för det här tunga jag känt så förstår jag faktiskt inte varför.
Semestern varade ända tills i måndags så jag började ju inte jobba förr än i tisdags. Jag kände mig utvilad och nöjd när jag började jobba så det var ju inget sådant.
Jag hoppade över träningen också den´här veckan för att jag känt mig så trött - rent psykiskt måste jag säga att det varit. Visst jag står hela tiden på jobbet och använder kroppen mycket - så det blir ju som ett mindre träningspass om man jämför med någon som sitter i en stol hela dagarna. Men jag har mest bara varit trött i fötterna efter dagens slut (om man ska prata om kroppslig trötthet) och det har varit avhjälpt med att lägga upp fötterna ett tag.
Vad jag vill säga är att det nog är det här tunga jag känt av.
Idag tror jag dock att det känns lite bättre - men det känns som om det övergått till att vara förvirrat/undrande-vad-som-kommer-hända-nu.
Ja, ja, det visar sig hur den här dagen blir - men jag känner mig nöjd och glad.
Och platsen i mellangärdet känns lugn - så då är allt gott!

Inga kommentarer: