lördag 6 augusti 2011

Något har verkligen hänt

Jag kan inte säga att jag inte tänker på gunnar för det gör jag - och han kommer nog alltid att finnas i mina tankar - men jag har haft en helt underbar dag med trevliga människor och gunnar har bara kommit i mina tankar två gånger sedan klockan 8 i morse (ja och så nu när jag skriver då).
Men så lång tid har han förstört mitt liv därför att tankarna har överfallit mig när jag minst anat det - och påmint mig om gunnar och att jag saknar honom.
Det har inte spelat någon roll hur roligt/trevligt jag haft det eller vilka människor jag varit med.
Och jag måste säga att det varit som att bli överfallen för jag har inte framkallat tankarna utan de har bara funnits där ändå.

Men den här dagen har varit helt underbar ut i Stockholms skärgård, ätit och bara umgåtts. Vädret har varit lagom och vi har bara tagit det lugnt.
Kvällen ska fortsätta för några av dem jag var med - och kanske för mig om jag orkar ....
Vilar i en timme till i alla fall så kommer det att visa sig...

Inga kommentarer: