fredag 12 augusti 2011

Fler...

Jag har precis sett att fler känner igen sig.
I bloggen jag nämnde tidigare har fler i kommentarerna visat att de känner igen sig.
Det känns så skönt!
Jag har inte varit speciellt knäpp - jag har reagerat som andra som råkat ut för det jag råkat ur för gör/gjort.

Det känns så tråkigt att jag inte kunde "välja" en stabil man, när jag till slut ville ge hela mig.
Hade han varit stabil hade jag ju sakta men säkert öppnat mig själv utan att något annat hänt än att jag sakta men säkert blivit "frisk".
Men jag tror inte på slumpen inte när det gått så lång tid som vi haft

Kanske är det slut nu men jag har svårt att tro att det sista har hänt än
men från och med nu måste det vara jag som bestämmer hur jag ska och vill ha det
gunnar får inte forma vår relation som han gjort en gång till
Ge, dra mig till sig och hålla om mig hårt för att sedan knuffa undan mig
INTE EN GÅNG TILL!

Inga kommentarer: