torsdag 1 december 2011

NY vetskap - nytt förhållningssätt

I går kväll fick jag veta något som gjorde mig ledsen
och det finns ingen framförhållning i det jag fick veta så jag kunde vänja mig...utan det händer nu!

Jag är ledsen - accepterar att jag verkligen är det  även om jag inte vill kännas vid det....
Men det som är nytt är mitt  förhållningssätt
Jag är fortfarande i balans - och jag står vad jag tror är rätt

Jag går stadigt på min väg - och inte ens fast skogen försökte locka mig upp till sig så fick den som den ville - jag kunde säga det jag hade att säga utan att dras med i någon känslostorm eller känsla av att förorättad.

Jag är inte glad men jag känner någon typ av frid ändå - på något konstigt sätt...

Däremot är jag ännu inte riktigt klar med det jag skrev sist - men det är inte långt kvar tills dess...
och efter i går vet jag inte ens om det är relevant i någon bemärkelse alls att hålla på

Det blev inte många timmars sömn i natt så jag ska ta en stund på soffan innan jag sätter igång dagen

Inga kommentarer: