tisdag 27 december 2011

När jag tittar tillbaka på det jag har skrivit...

...så ser jag att jag har skrivit mycket väldigt förvirrat - inte hela tankeställningar är utskrivna tex
vilket kan missuppfattas av den som läser det
Jag har skrivit som jag känt inte som är korrekt i skrivperspektiv - och därför inte heller klart för den som läser.
Om jag nu när jag kommit så här långt efter allt knäppt med gunnar - nu när jag i stort sett har släppt allt - så kan jag se hur jag har skrivit  väldigt tokigt många gånger - och även de sista inläggen ´- hur har jag inte skrivit tidigare när jag varit både rädd, och haft ont - när jag känt frustration och fruktansvärd besvikelse som tagit över hela mig?

Hur som helst har det hjälpt mig att komma dit jag är i dag - kanske inte den bästa "platsen" vad gäller kärlekslivet men ändå bra för mig som människa ....
Jag kan ha förlorat kärlek för resten av livet men jag själv har kommit till en brytpunkt som ställer mig själv på ända och hela min tillvaro
Vad vill jag framöver - vill jag ha skit i mitt liv
bredvid är okej men i?

Någon sa till mig så länge du har svin i huset så kommer det att lukta svin - om du har 100 svin luktar det starkare än om du bara har ett - men oavsett hur många du har i huset luktar det svin - och det går inte att få bort innan alla är ute  och även en tids städande efter det behövs innan lukten försvinner - sen gäller det att inte släppa in några svin mer.

Ska gunnar in i mitt hus igen så måste han ha lagt av sina svin för jag vill inte ha svin inne hos mig mer - inte ens om jag älskar någon som har svin!

Inga kommentarer: