tisdag 6 december 2011

Hur känns det? Hur mår jag?

Jag vet inte!

Jag saknar gunnar fruktansvärt!
Att ha honom som vän som jag kunde skicka ett mail då och då till - känns nu som lättare
men ibland fick jag svar - och ibland inte så jag vet inte om det var lättare i alla fall

nej så mycket tid som gått och jag har hela tiden stått på hans sida - från början till trots hur jag mådde av det - och till sist sa jag att jag är hans vän

Han var glad att jag ville vara det - han ville vara min

En vän som träffas och visar kärlek när vi ses men inte talar om att han valt något annat "till slut"
och ändå står jag kvar som hans vän - och han vill vara min
sen talar inte om att han tänker flytta förr än han är på väg ut ur lägenheten

Jag måste för min egen skull - och faktiskt hans - inse att det här är meningslöst...

Jag älskar honom - och trots att jag faktiskt fortfarande tror att han älskar mig också - så har han aldrig sett på mig med respekt
Det är något jag måste ta in!!!!!!

DEt gör ont - att tro att han till slut skulle tordas lita på sin kärlek - men i stället prövade han min hela tiden....

Jag lämnar honom till den han valt den här gången (även om hon inte vet om att jag gör det)

jag får inte höra av mig mer!!!!
får inte!!!
får inte!!!
får inte!!!
Varför får jag inte????????????????

Inga frågor!!!
jag får inte!!!! FÅR INTE!!!!!!

Inga kommentarer: