söndag 4 december 2011

jag trodde igår...

...att jag hade ställt ner hinkarna men idag har jag förstått att de hängde bara längst med sidorna och jag försökte inte lyfta dem...
idag ikväll - efter att jag gjort en sak,som jag - enligt alla sk rationella tankar - inte borde ha gjort
 så kunde jag äntligen ställa ner hinkarna på marken....

Jag ska inte sparka ut dem och jag ska inte vakta dem - men de får stå där de står och marken får vara den som ser till att hinkarna klarar sig....

Det är så SKÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖNT!
Jag har aldrig känt mig så fri som jag gör i kväll...

Jag hoppas bara att det håller i sig - och jag tänker fortsätta vara ödmjuk för jag vet hur det varit förr när jag trott att jag varit klar
men då har jag - som jag ser nu - varit i trots och inte i fas med mig själv

Jag tackar Gud för hans hjälp hit
Jag trodde verkligen att han skulle lämna mig när jag gjorde det som jag gjorde i dag - men han hjälpte mig och jag fick det jag behövde för att kunna släppa hinkarna - och jag hoppas verkligen att jag inte bara tror jag gjort det igen.....

GUD ge mig sinnesro
att släppa det jag inte kan förändra/göra något åt
mod att ta tag i det som jag kan göra något åt
och förstånd att inse skillnaden!

i kväll har jag verkligen fått bönesvar - AMEN

Min vänskap står kvar
därför att det är rätt

Inga kommentarer: