måndag 28 november 2011

Omjag ska bli fullständigt fri...

...från mitt medberoende så måste jag vara ärlig
fullständigt ärlig
och jag har en liten sak kvar som jag håller på med - den håller på att tappa sin dragningskraft men jag är ännu inte helt fri från den....
Men jag ska bli - och det kommer inte att dröja så länge till - har tröttnat på den

Det är som ett spel som jag blir intresserad av - kan hålla på med det väldigt intensivt en tid (och haft mycket svårt att låta bli - om jag är själv) men sen börjar jag tröttna och säger till mig själv "varaför håller jag på med det här?" ett tag
Sen bara lägger jag av det....

Och jag är i fasen "varför...." just nu....

Sen hoppas jag att  jag ska vara fri från det och också från bindningar som spel kan ha - allt som binder mig är fel (lika mycket fel som ett missbruk)!

Inga kommentarer: