lördag 31 december 2011

Tjatig och inkonsekvent?

Jag behöver få ur mig mina känslor - och de kan gunga fram och tillbaka ganska mycket emellanåt.
Det är inte alltid som det jag skriver är det jag egentligen tycker eller känner - men ilska, rädsla, stolthet mm kan få mig att känna eller tänka så...därför när det har lagt sig så kommer jag tillbaka i gen till det jag verkligen känner.
Eftersom jag känner att jag inte riktigt har någon att prata med om det här så har jag skaffat bloggen för att kunna skriva av mig - mycket bättre än att skriva till gunnar tex (även om jag ramlade tillbaka till att göra det några gånger efter jag startade den här bloggen) - och få ur mig allt jag behöver få ur mig. För att kunna komma vidare och släppa en massa skit som jag är fast i...

Min situation är säkert inte så unik men min situation är nog en aning annorlunda än de flesta andras som hamnat i den här sitsen som jag hamnade i - och det är därför jag inte riktigt känner att jag har någon som förstår mig eller situationen
Deras erfarenhet är inte lik min - även om det är mycket som är lika
även om mitt medberoende är säkert likt många andras

Jag saknar gunnar igen - eller egentligen hela dagen
men han får vara där han är och med den han vill vara med - för jag har sagt att jag inte ska höra av mig till honom så länge det är så här
vän är jag - men jag orkar inte längre få smäll på smäll och därför kan jag inte vara det med en kontakt utan betydelse för honom!

Inga kommentarer: