tisdag 6 december 2011

defragmentering?

Det känns som jag har blivit satt på defragmentering...

Det känns speciellt när jag försöker vila eller sova
för då är det som jag ser och/eller känner en bit som slits loss inom mig, lyfts ur och placeras på en annan plats...

Jag vet inte vad detta kan betyda eller innebära för mig - men jag hoppas att det är Gud som håller på

Trött nu!
och ledsen!
ledsen för att jag har kapat till gunnar (jag har inte kapat honom till mig men i princip antar jag att det är det som sker nu?) men det är mitt val och mitt beslut som jag tagit - om än motvilligt - och måste hålla fast i FÖR MIN SKULL

Det är en ny dag och nya arbetsuppgifter - och en ny dag i resten av mitt liv

Jag ska tillåt mig sörja - till sista december - sen måste jag vara fri
DET HAR REDAN GÅTT FÖR LÅNG TID!

Inga kommentarer: