tisdag 6 december 2011

Bröt ihop

Jag var i väg och tränade - började gråt i omklädningsrummet men lyckades hejda mig...

så pass kontroll har jag fortfarande - kanske jag ska dit också och skämma ut mig innan allt det här är klart med mig men inte den här gången i alla fall

Men jag hann inte mer än in och låsa dörren - inte ens jackan hann att komma av så var det kört
jag grät så jag skrek - det gör så ont!
Jag kunde lika gärna ha slitit av mig armen - och även om armen är dåligt fungerande gör det ont att få den avsliten

Men nu känns det lite lugnare - även om det inte känns bra....

För en tid sedan kände jag mig så säker och trygg och trodde jag hade koll på allt
sedan har jag blivit ödmjukare
men till slut knäckt i alla fall - fattar inte hur det här gick till men det är som det ska antar jag

även om jag gjort något som hela mitt väsen skriker: "NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!" åt
Det verkar som det går emot allt jag trott på och som jag vet....

får inte ta kontakt igen!
hjälp!

Inga kommentarer: