måndag 19 december 2011

Dagen har känts lugn

trots allt som hänt i helgen.
Jag känner att jag har fått säga mitt och stått på mig för mig själv - utan att strida för något.
Jag har bara sagt vad jag vill och inte vill
och jag har inte tillåtit mig att provoceras till verken att göra något jag inte vill eller "gå igång"

Det är tre saker jag varit med om där jag har sagt det jag velat säga - och sagt att jag inte kan/vill vara någon annan än jag är.
En av dem har bekräftat mig, en har inte svarat och en är sur


33%  possitiv feedback kan man säga
33%  negativ feedback
33%  osäker feedback

Men de 33% som är possitiva - betyde ändå mest för mig - jag tror också att han känner mig bäst ärligt
Har varit den som brytt sig mest - om mina känslor och behov så det är klart att han får symbolisera den som är rätt att bry sig om.

Inga kommentarer: