torsdag 22 december 2011

Jag är faktiskt orolig för mig själv

Har jag blivit knäpp efter det här med gunnar?
Har det som väcktes inom mig fått sånt tag om mig att jag inte kan låta bli att kontrollera och styra och ställa på ett väldigt negativt sätt

Jag håller på att få ångest av det här
gunnar och sedan när jag kände att nu kan jag lämna det (med en öppen dörr men aldrig kika ut) så kom smällen jag fick i helgen
Jag kände efter det att jag var liksom "nollställd"inombords men jag visste att jag inte mådde bra också för jag får en slags "ticks" när jag inte tar hand om mig själv

Så klumpar jag till mig med min vän - och har skrivit och bett om förlåtelse två gånger nu (utan svar)
och det gör mig "rädd" att han inte vill förlåta mig - tycker jag är knäpp - och jag hamnar lite lika som när jag höll på med gunnar (vill ställa det jag har gjort till rätta - och risken är att jag ställer till det ännu mer.

Sluta oroa dig (mig) och låt saker få bero
Du ber om förlåtelse - om det inte tas kan du inte göra mer och då får det vara som det är!

Jag är en "mess"
Oj, oj - och allt detta har funnits inom mig - men var aldrig tydligt innan gunnar...

Bra att det kom fram - för nu kan jag göra något åt mig själv - men det är JOBBIGT!

Inga kommentarer: