måndag 12 december 2011

Död

Jag känner mig död - inga känslor alls...
Blir inte irriterad ens - och jag brukar bli det lite snabbt men släpper det lika snabbt
sådana små saker som att personalen inte ställer disken i maskinen eller så
inget att reta upp sig så jättemycket på - och därför släpper jag det också lika snabbt som det kommer
men inte ens det känner jag
jag känner ingen, glädje, ingen sorg, ingenting - inte ens saknad (även om jag tänker massor på gunnar)

Jag känner det som om jag är tom - att allt som är jag är borta och det bara är skalet kvar
Jag ser lika dan ut - och låter lika dan
och på automatik så skrattar jag - som jag gjort hela mitt liv (för glad ska alla se att jag är - oavsett om jag gråter så det är översvämning inom mig)
men jag är inte med - känner det inte

Det enda jag känner är att jag har huvudvärk - en gnolande huvudvärk som gör mig slut
jag har också svårt att tänka och förstå vad jag sak göra - och får anstränga mig för att tänka efter hur jag ska sköta mina åtaganden på jobbet...

minns - men känner inte

ja, så är läget nu hos mig

jag hoppas jag snart kan skriva om vardagliga - och kanske lite roliga saker snart (som jag sett att andra har kunnat efter en tids bloggande)

Inga kommentarer: