söndag 11 december 2011

Livet känns hopplöst

Det är första gången som jag sagt att jag inte SKA höra av mig till gunnar mer.

Han har visat att han inte vill ha mig i sitt liv så ofta och så mycket samt att han inte respekterar mig alls

så han får som han vill

men jag känner att det är fel
jag känner att allt han gjort för att bli av med mig är en fasad - just för att bli av med mig inte för att han egentligen velat bli av med mig

men jag orkade helt enkelt inte längre!

Men jag är borta för att HAN vill det inte för att jag inte vill ha med honom att göra mer - det är på hans val och hans beteende som jag backat
för hans skull...

Kanske någon tror att det här handlar om mitt behov av bekräftelse men det är det inte
med det inte sagt att jag inte behöver få bekräftelse
jag har frågat mig själv om allt det här är pga att jag inte hela tiden fått bekräftelse av gunnar - men det har handlat om att han stött bort mig och sökt annat...

jag orkar helt enkelt inte mer....men det är inte bra som det är heller
det känns inte skönt eller befriande - utan bara som att jag måste göra så här

jag står kvar i att jag är hans vän - men han värdesätter det inte så jag måste för min skull hålla mig borta

hmm fy och usch

Inga kommentarer: