söndag 18 december 2011

Har pratat med en person

...om i går kväll...
Hon sa att det inte är fel på mig - bara att jag inte kan stå på mig för min rätt och det är det som gör att folk tycker att de har rätt att "klampa på mig".
Hon använde inte de exakta orden, för jag pratade bara om gårkvällens kamp, men det var ändå kontentan i det hela.

Och jag ifrågasätter mig själv hela tiden - trots allt och slutar inte pga vad hon sa - men jag måste ge mig själv lite kredit
Jag vet vem jag är och hur jag är - men jag ifrågasätter mig hela tiden även när jag verkar som om jag inte gör det...
Även ibland när jag här verkar säker och stursk så ifrågasätter jag mig själv och försöker bara få mig själv att tro på mig själv

Att gunnar valt som han valt - gör inte att jag känner mig säkrare på något vis
för att välja bort någon som man älskar måste ändå betyda att den man älskar inte är bra - eller?
dvs som gunnar gjort med mig

Inga kommentarer: