söndag 11 december 2011

jag förstår hur knäckt det här gör mig...

...när jag håller på att bryta ihop för att någon blir sur för att jag inte svarar på det sätt hon vill - inte ens för att hon inte får det hon vill (för det får hon) och går iväg sur och tvär....

Jag orkar inte försöka förklara mig
Jag låter henne bara gå - vill hon sura så får hon göra det

Jag är så ledsen
jag är så fruktansvärt ledsen

jag vill ha kontakt med gunnar - men jag kan inte låta mig ta den mer
och han har inte hört av sig och sagt att han vill ha det

Det hjälper ju inte heller för det är bara i ord han säger saker - inte i handling - så jag kan inte ta det till mig i alla fall så då stöter jag bort honom så då går vi i vår spiral

jag måste låta honom vara - göra det han vill och ha den/dem han vill - även om jag vet att han har kärlekskänslor för mig

jag orkarar inte med min sorg mer - men jag måste låta den få vara klart - hur länge det nu dröjer

det känns som om jag har slängt mig i havet med en boja runt fötterna - i och med att jag sagt att jag inte ska höra av mig mer (det känns som om jag avrättat mig själv långsamt)

Inga kommentarer: