lördag 10 december 2011

just nu...

...känner jag mig förkastad
jag känner att från förta stund så sökte han efter andra och jag betydde inget för honom

jag skrev till honom innan jag sa att jag inte ska höra av mig mer

"varför är jag ledsen för att du sticker?
vad hade jag när du var här?
Jag hade inget - för du ville inget ge mig!

Jag vet att han har starka känslor för mig - men jag har nog hjälpt honom att låtsas att han inte har det
men sanningen är den att när han började visa tecken på att ge - så stötte han bort mig (gång på gång)

och jag har blivit bortstött hela mitt liv (kanske just barndomen gjorde att jag träffade sådana) men jag trodde inte att gunnar skulle stöta bort mig när jag började få känslor för honom - och pratade med honom, frågade vad han kände och tänkte vad gällde mig.
Till slut orkade jag inte bli bortstött och nonchalerad av gunnar en gång till

till slut - dog jag!

Inga kommentarer: