fredag 30 december 2011

Sov länge - eller flera gånger kanske bättre ordval

Det var jobbigt att vakna i dag för jag var så full av kärlek till gunnar att jag ville vända mig om och ta honom i min famn - men jag visste ju att han inte var där att krama om.

Kärleken förvandlades till sorg - men inte så att jag slutar älska

Idag känner jag mig lite hängig
Jag skulle ha ledigt i mellandagarna för att vila upp mig lite då jag vaknat med huvudvärk varje lördag i flera veckor nu och tänkte att jag behövde nog få stressa ner lite
Jobbet är ju inte det som stressar mig men det enda som jag kan ta bort - allt annat är ju inom mig och nära mig
Men det har ju inte blivit så mycket vila ändå då mycket har hänt och bla min väns son dött
Nu har hon så många runt sig så jag har inte behövt vara med henne en massa men det är ändå en känsla av overklighet och sorg inom mig.

Sedan kom ju gunnar allt för nära - men ändå för långt bort - i onsdags och det har också varit jobbigt - då jag saknar honom väldigt mycket.

Ja, nog med "gnäll" för nu!
Dagen ska börja i soffan

Inga kommentarer: