fredag 16 december 2011

vad kan jag göra?

I dag hörde mitt hjärta gunnars hjärta ropa på mig.
Jag vet att det är sant - det har hänt många gånger förr (och han har bekräftat det) men vad kan jag göra den här gången? Vad bör jag göra för att göra rätt?
Inte som man anser att det är rätt - enligt mänskligt kunnande eller tyckande - utan vad som verkligen är rätt...
Jag har ju sagt att jag inte ska höra av mig så om jag gör det så bryter jag det
men kan jag bara skriva: "mitt hjärta hörde ditt hjärta ropa på mig idag" och inget mer?

Det varade i ca en halvtimme ...hm ...jag vet inte vad jag ska göra just nu....

Var inte dum - det är klart att du inte ska höra av dig till honom - han är inte värd det
Det är det logiska att tycka och säga men är det verkligen det riktiga?

jag vet inte just nu!
Gode Gud - hjälp!

Inga kommentarer: