söndag 25 december 2011

Fri betyder inte ...

... att min kärlek dött - bara att det knäppa som vaknade inom mig är tuktat.
Även om det försökte vakna i min kontakt med min kompis - och fick mig att trampa i klaveret där - så är det under nedmontering helt och hållet.

Det försökte lura mig - liksom missbruket försöker lura missbrukaren som slutat

Min kärlek får styra mig - men inte mitt knäppa medberoende!

Jag saknar ju gunnar!
jag såg någon på facebook hade skrivit God Jul "........" gunnars namn (fast inte till min gunnar) och jag blev så ledsen för jag har velat säga det och ge honom en puss varje år sedan vi började träffas ....

och i är är det inte ens god jul till honom från mig - eller tvärt om...

det känns men det är inte farligt att känna - sorg - det är värre att bete sig destruktivt och slösa energi på gunnar - på att ta emot information om honom - och sedan att försöka ta reda på hur mycket av informationen som är rätt eller inte
Fy vad jobbigt
tack för att det är över - och  det säger jag i ödmjukhet...

Inga kommentarer: