måndag 2 januari 2012

Tre drömmar

..på tre sovtillfällen - har handlat om gunnar.
De här gångerna har jag varit med i drömmarna - andra tillfällen har jag drömt om gunnar utan att jag varit med (i alla fall direkt)

Något händer hos honom - och jag vet inte om det är possitivt eller inte Om drömmarna talar sanning är det inte possitivt för honom just nu - men det kan leda till att allt blir rätt till slut

Idag har jag inte tänkt på honom alls - faktiskt - och det har varit en bra dag även om jag kom hem väldigt trött och somnade ett par timmar (i vilket den sista drömmen uppenbarade sig)

jag har ingen lust alls att ta kontakt just nu - och det känns bra
även om jag saknar gunnar mest hela tiden - men känslan är inte farlig - som jag sagt tidigare

allt gott
och på vägen

Inga kommentarer: