tisdag 3 januari 2012

idag har det varit en jobbig dag

Fast det känns som hela dagen varit så - men det är inte förr än nu i kväll som jag verkligen känner suget efter gunnar så starkt att jag vill ta kontakt med honom.
Men det ska jag inte göra!
Det är ett löfte både till honom och till mig att jag inte ska göra det - och det viktigaste är att hålla det till mig själv.
Vill inte han ge mig den uppskattning och den respekt som jag är värd - så får det vara!
Han har den möjligheten - och än har han inte tagit den och då är jag verkligen dum om jag tar kontakt.

Det spelar ingen roll att han tog en liten kontakt här om dagen - det är inte tillräckligt tydlig kontak (utan att jag går inte på för tydligt hur han tog kontakten)

Jag ska nog snart krypa i säng men just nu känner jag mig inte trött - jo, just när jag skrev det så började jag känna av lite trötthet.
God natt - dröm sött!

Inga kommentarer: