söndag 1 januari 2012

2012

Första dagen på det nya året börjar med saknad efter gunnar - ,men också en känsla av att något är riktigt fel i hans tillvaro. Jag har ju förr fått det bekräftat - så får väl se den här gången om det blir så. Svårt att veta eftersom ingen kontakt finns just nu. Jag kan inte ens skriva och säga att jag ber för honom ännu en gång lite extra för att jag känner det här så han vet att jag bryr mig.
Men så länge han inte visar att han vill ha mig i sitt liv så får det vara som det är....

Jag har en känsla av tomhet efter min väns sons bortgång/död - han blev begravd i fredags och nu är han ju verkligen borta.

Mitt barn är här - men tillfälligt ute - och det känns ju bra men det finns en sorg hos oss båda pga killens död så det är lite slött. Men vi - speciellt mitt barn - behöver få bara vara just nu.

Ja, 2012, vi (jag) får se om det för med sig glädje och uppfyllda löften eller om det ska fortsätta som det gjort - jag har inget hopp eller förväntningar på nåt bättre för att inte bli sviken. Så det kan bara bli glada överraskningar i år - inget mycket kan vara sämre än det som varit.
Lämnar mig och de mina i Guds händer - och ber om välsignat gott nytt år för oss alla

Inga kommentarer: