lördag 14 januari 2012

Det verkar bara bli värre och värre...

Nya tankar - betyder inte att jag slutat vara kär i gunnar
och just de här sista dagarna är det som om en vulkan som laddar upp för ett utbrott inom mig.
Jag saknar gunnar mer och mer och vill bara höra ett litet ord från honom
Det har fått mig att gå in i mitt gamla medberoende kolla-kolla och vill få mig att göra saker som inte jag vill. Mitt kollande är inte så där jätteavancerat men ändå oroväckande för mig för jag vill inte hålla på så - och det lugnar mig inte heller just nu för jag får inget som kan göra mig lugn.
Jag ska kunna bli lugn uttan att få något till mig - och jag är glad för den sista tiden så har jag inte heller fått reda på något genom drömmar, tankar eller telefonsamtal.
Men förr när jag velat hålla avstånd så har det varit ungefär efter så här lång tid som jag fått reda på något - och så har jag varit igång igen.
Den här gången vill jag itne - och jag får inte!

Han är inte värd det här - men jag är värd att låta mina känslor få "leva sig igenom" så jag inte behöver ha dem inom mig längre....men såååååååååååååååå jobbigt - och jag vill inte

Gunnar är inte värd att jag tar kontakt - vill han inte/kan han inte stå för sina känslor och klara av att visa mig den uppskattning och respekt som jag är värd - så kan han fara och flyga!
ARG!

Inga kommentarer: