söndag 1 januari 2012

Första dagen på det nya året har gått

...och jag klarade av att inte försöka stilla saknaden, av gunnar, genom att ta kontakt i dag också.
Jag har nog rymt lite från känslan dock - för att klara av att inte göra det som jag inte ska göra - genom att sätta mitt fokus på något som inte är värt sin tid egentligen.
Men ibland orkar jag faktiskt inte med min sorg och min  saknad - behov som inte blir tillfredsställda så som kärlek från och till en man på alla sätt som man kan visa kärlek.
SEX kan jag få var som helst - och nästan av vem jag skulle vilja  - men det funkar inte för mig
och sex när man vill ha/behöver kärlek gör bara ont när kärlek inte finns med

Men i morgon är en ny dag - då kan känslan få komma i kapp mig
På jobbet kan jag ta den för då kan den komma lite pö om pö och då blir den inte så jättesvår/jobbig att känna.
Tack för den här bloggen
Även om det är ibland känns väldigt löjligt allt som jag skriver - och så intelligensbefriat som det kan vara - så har det verkligen ett gott syfte för mig; DET HJÄLPER MIG ATT KOMMA VIDARE

gunnar jag älskar och saknar dig
och jag är inte dum för att jag gör det - men jag har valt att göra det på avstånd nu
liksom min vänskap får vara på avstånd - för att inte bli tagen för given

Allt gott - trots allt - tror jag

Inga kommentarer: