tisdag 24 januari 2012

Jag känner mig så...

lugn och så fri!
För första gången sedan allt det här började så känner jag mig fri - och jag känner bara lugn.

Jag måste ha gjort rätt idag - jag känner att jag inte ska skriva vad jag gjorde men något som jag i flera dagar stått emot att göra gjorde jag till slut - det kändes rätt men jag var rädd att det var fel
och gick emot känslan av att "det ska jag minsann inte göra" och gjorde det

Jag har inte fått någon respons på det jag gjort - varken negativ eller positiv - men ju mer dagen/kvällen gått ju mer lugn och fridfull känner jag mig (jag hoppas att det håller i sig och att ingen kan få mig att backa från det jag känner nu) - dessutom kunde jag säga att jag verkligen har förlåtit gunnar men också mig själv.
Jag undrar om jag har varit så arg på mig själv hela tiden för hur jag hållt på och hur jag har uttryckt mig så jag har varit rädd för att göra det igen för då får jag ju skämmas ännu mer (och pga rädslan så har det blivit värre - jag kan inte förklara bättre hur jag tänker). Jag har ju vetat hela tiden att jag betett mig tokigt - men inte kunnat stoppa mig.
Det har varit hemskt!

Tack för den här frihetskänslan och lugnet som jag har inom mig nu!

Inga kommentarer: