lördag 21 januari 2012

Saknad

Lördag
Saknaden gör sig påmind var dag - och i dag är inget undantag
Det har trots allt gått över en månad sedan jag skrev att jag inte kommer att höra av mig mer - och att han bara får göra det om....

Ändå saknar jag honom inte mindre - han bleknar inte bort - han fattas mig varje dag...

Men det är bara att acceptera att jag ska vara utan honom - för han kan mycket väl ha bestämt sig för att han inte kommer att ta kontakten
 ...att han inte vill låta mig ha något värde för honom eller att ge mig respekten och uppskattningen som jag är värd
Det är bara att låta känslorna av saknad få kännas och låta dem verka ut så jag kan bli hel igen

Det här betyder inte att jag tror att jag har haft fel - att vi är rätt - men jag kan inte tvinga någon till något den springer från - och jag VILL INTE tvinga någon till något!

Men det är en sorg som jag har i mitt hjärta varje dag ....

Jag vet att jag inte är som andra - men jag kan bara vara jag (tyck att jag är dum i huvudet om du vill) och även om jag har förlorat det jag tror på så är det inte jag som förlorat mest ....

Inga kommentarer: