onsdag 26 oktober 2011

Än så länge...

...har jag inte hört något från honom.
Så som han var igår borde han ha hört av sig
Jag skrev ett mail - som var fundersamt men inte avståndstagande.
...har inte hört något som sagt...
varken av egen kraft från honom eller som svar på mitt lilla mail.

men än så vet jag inte om det var som vanligt - fast annorlunda - eller inte...men jag har inte hopp om annat även om jag inte tänker bestämma mig för att det är så
Det gör inget!
Jag förväntade mig inget - och då kan jag inte bli ledsen eller må dåligt heller...
Dagen har gott och jag har mått bra
kvällen har gått och lika nu - dessutom har jag fått en del gjort som behöver tankeverksamhet
så tankarna har ju inte kunnat flyga som de velat

Nu blir det en god natts sömn hoppas jag
trött som bara sjutton

Inga kommentarer: