måndag 17 oktober 2011

Ett mail har kommit...

....från gunnar
Dagen har varit bra - och jobbet funkade som det skulle.
Jag har bara blivit överrumplad av tankar på gunnar/situationen en gång i dag på jobbet.
men så fort jag gick där ifrån så var det kört - jag blev överfallen.

Jag lämnade över till Gud - och det blev lite lättare

När jag kom hem hade jag fått ett mail från gunnar - men han skriver ju inget egentligen
han tackar för det jag skrivit men har inga som helst kommentarer

Kall som en fisk - inte otrevlig, inte argt, inte frågande, inte besviket och inte heller bekräftande på något sätt
Han hänger mig i luften igen

Det spelar ingen roll - jag svarade att som hans vän får jag acceptera att han inte kan eller vill säga något mer
Det är sant som vän måste jag acceptera att han inte kan/vill prata ....

Så är situationen just nu!
Trött och hungrig men långt ifrån sugen på att äta så vi får se hur det blir med allt....

Inga kommentarer: