lördag 15 oktober 2011

Förlorat?

Just nu känns det som jag har förlorat allt....
Jag tror inte jag gör fel som står kvar som vän till gunnar men jag känner mig tom i mig själv
Jag får reda på något som han borde ha sagt till mig - men jag förväntade det inte av honom heller för jag trodde inte att han var min vän
Han vet att jag får reda på saker och ting - och att det ger mig en smäll när det sker
han kunde ha låtit mig slippa få smällar i "nacken"
bättre att säga mig dem öga mot öga
jaja - inte mycket som är nytt - ändå är det nytt

Jag får lämna allt som det är och stå kvar i mitt beslut för det är där jag ska vara
men just nu är det väldigt jobbigt
Jag har skrivit några mail -  jag vet inte om det var fel eller inte...
men för övrigt så måste jag bara stå stilla - vänta!

Jag vill inte ha något nytt - och jag tror inte jag kommer att möta någon ny heller
därför att jag ha haft ett förhållande tidigare där jag "satsat" men det är första gången jag är verkligt kär och verkligen satsade...
Jag är gammal kan man säga och har jag haft mitt livs kärlek först nu så är det tveksamt om det kommer att bli någon mer för mig...
Natten var inte lätt - sov väldigt lite och är dödstrött - ber att få sova gott i natt

jag känner mig förvirrad - och det syns väl i detta inlägg
men min vänskap har jag redan testet - den ska jag stå kvar i - oavsett om det blir på avstånd eller närmare fortfarande på mina villkor...

Inga kommentarer: