fredag 7 oktober 2011

Idag har varit en bra dag

Trots hur natten var och hur morgonen startade har dagen varit bra.
Jag känner att jag varit mer avslappnad idag - jag brukar spänna mig i halsen när nåt är på tok och det har jag gjort sista tiden men trott att något på jobbet varit galet men jag inte sett det (därför det började varje dag på jobbet) men idag har jag inte spänt mig alls.
Jag har inte tänkt heller på det hela  och det visar - mig i alla fall - att jag verkligen har kommit en lång bit på vägen och att jag klarar att gå utan skyddslappar lättare numer (även om "den lilla" inom mig fortfarande styr och ställer i bland i sin rädsla så som hon alltid gjort för att skydda oss - dvs mig)
Menjag börjar känna mig trött nu - och behöver få vila lite - och det blir nog en stund på soffan om en stund

Inga kommentarer: