tisdag 10 juli 2012

Inte roligt just nu

Jag är inte som andra; när andra bara ruskar av sig - eller inte alls märker nåt - så tar jag åt mig
Men det är mest när jag själv gör något fel - inte lika mycket när någon annan felar

Jo, jag tog åt mig väldigt mycket när gunnar gjorde mig illa - och jag kunde inte släppa det utan ville ha det tillrättagjort igen ...han fick tillåtelse att betyda så mycket för mig att han kunde göra mig illa...

men nu handlar det inte om gunnar!

Det handlar om min miss igår - och den här personen betyder mer för mig än gunnar - ingen reflektion från det jag gjorde i går
natten blev inte bra - orolig, svårt att somna och vaknade en bra stund för klockan ringde

Skrev ett meddelande i morse - som jag hoppas att hon tar till sig
och jag ber till Gud att han ska hjälpa henner förstå det jag vill säga inte det hon uppfattat att jag vill säga
Nu måste jag släppa taget om det - jag kan inte göra mer!

trött - kan nog lägga mig och vila en liten stund innan det är dags att gå iväg

Inga kommentarer: