måndag 30 juli 2012

Funderar...

Undrar om mina "ticks" uppkommit för att jag inte får ordning på saker och ting?
Jag älskar gunnar - trots allt gör jag det
Det var ingen lätt sak att börja älska med hela mig och jag kan inte bara ta tillbaka kärleken heller då - som det verkar som folk gör med en axelryckning
jag dömmer ingen men jag undrar hur man bara kan byta partner på någon dag, vecka -- eller innan man gjort slut med den/dem man har....utan att känna något

Jag vill inte slösa min kärlek på någon som inte fattar vad han fått - men ändå kan jag inte sluta
Jag har trott hela tiden att vi är rätt för varandra - trots allt
Kan det vara det - att jag varken kan bli av med min kärlek - eller få gunnar tillbaka (jag gör inget för det heller så) som gör att jag har "ticksen" - jag har inte någon kontroll över min egen tillvaro
Och jag kan inte få det heller
men jag har accepterat att det är så så i så fall ljuger jag för mig själv - eller är mitt undermedvetna i strid med mig?

Inga kommentarer: