tisdag 16 oktober 2012

Vaknade med ryggvärk ...

...men det är ju inte konstigt
Jag har ju haft ryggskott i över en vecka som inte gått över än
Det är mycket bättre - och jag jobbar igen sedan igår
men det är inte bra
Det verkar ändå ha släppt lite - men jag är osäker har ju tagit smärtstillande/avslappnade
så det kan ju luras lite
Jag gör idag - som igår - vilar mellan varven på jobbet för att ryggen ska klara av ännu en dag

Hur jag mår för övrigt?
Ja, jag är lung och samlad - som jag skrev i går
Jag mår bra på ett sätt - men jag är uppgiven
och jag har gett upp fullständigt i tanken att jag ska få en tillvaro där jag får känna mig älskad - och någon vill ha min kärlek (inte utnyttja den - eller min vänskap)

Jag känner mig väldigt tom
och just nu slö på medicinen (gillar inte mediciner, hoppas jag snart ska slippa)

Nu är det dags

Inga kommentarer: