söndag 14 oktober 2012

Jag kan ju inte skicka det till honom



Hej gunnar

Jag behöver få säga att jag saknar dig - på alla vis
Jag är ledsen att du fick se en jag som inte var jag - jag borde bara ha släppt taget helt när jag såg dig med någon annan
för det visade ju att du inte uppskattade/respekterade mig eller det jag hade (som människa)
Jag är ledsen att jag inte hade det där som gjorde att du ville visa hela världen att du var min

Och jag ber än en gång om förlåtelse för att jag försökte - mer eller mindre - få dig att visa ditt sanna jag
Jag hade inte det som gjorde att du ville göra det
Även om jag är övertygad om att de känslor jag kände från dig och såg i din blick var riktigt

Som jag sa en gång för länge sedan; det var väl inte meningen - även om jag tror det - att vi skulle vara

Jag önskar dig lycka till, med hela mitt hjärta - även om det är sorgset -, och att du har det som du verkligen vill ha, i A
nu när du visar hela världen att du är hennes

Nu måste jag släppa tanken på dig - och gå vidare i livet - hur ont det än gör att släppa det jag trott på och dig som jag älskar
Ha det gott

Inga kommentarer: