tisdag 2 oktober 2012

Han mår inte bra...

...jag har "sett" det i kväll.
Han valde som han gjorde och han är där - men han mår inte bra
på ett år har han förändrats så om jag inte visste att det var han skulle jag inte känna igen honom
han är sliten och tärd och har inte alls den glädje i blicken som när han såg på mig

Han mår inte bra
jag är absolut inte skadeglad men efter gårdagens kännsla av att något brast inom mig så behövde jag ändå få veta detta...

Han mår inte bra - och det känns ändå skönt att veta att han inte mår bra när han gjort som han gjort mot mig...

Och nu går jag inte in på att jag tillät det för jag hade ett val - för egentlgine har man inget val när man inte kan/klarar göra på annat vis

Jag tycker inte synd om honom - men jag är inte heller skadeglad

känslan blev bara ett lugn

Inga kommentarer: