måndag 15 oktober 2012

Jag kommer inte ur min uppgivenhet...

Jag känner mig bara tom ..

Jag har det bättre än jag haft det
mår egetligen bra - men har tappat hoppet
och lusten  till livet; att ta tag i min tillvaro och mig själv är borta

Jag har nog kommit till "vägs ände" den här gången
och det känns konstigt eftersom jag inte mår så dåligt som jag har gjort tidigare

Egentligen är jag stabil nu (på ett sätt) men ändå är det värre än någon sinn

Jag förstår (tror jag) nu varför de som gör självmord(sförsök) ofta är lugna och
verkar vara balanserade innan
De har inte ork att vara annnat
De har gett upp helt - och det gör dem lugna

Jag har inte sådana tankar - så om någon (DU) funderar så fortsätt med det som finns i livet
och som känns viktigt
Jag försöker inte skrämma någon


Inga kommentarer: