torsdag 11 oktober 2012

Jag är rädd...

...att jag inte ska kunna släppa taget om hoppet på gunnar - efter deadline.

Han var ett löfte som inte har uppfyllts så som det var menat - och det gör ont..

Jag har bara fått några få löften uppfyllda i mitt liv.
Det första som jag kommer ihåg som inte blev uppfyllt och jag blev så ledsen;
Jag var bara ett barn och min pappa hade lovat mig en hamock till min Barbie men sedan försvann han och jag fick aldrig hamocken.
Jag vet inte om han försökte skicka den till mig eller komma med den för jag har fått veta att min mamma hindrade allt komma fram till mig och skickade tillbaka breven som han skickade mig bla
Jag tror inte det var hamocken i sig som var viktig utan att pappa lovade något som inte han höll...

Det här var ett löfte som jag verkligen trodde på och litade på för det kom från ett håll som jag inte trodde kunde ge löften som inte hölls
Nej det var inte gunnar som gav löftet men han var löftet

Så jag är rädd att jag inte kan släppa taget när deadlinen är ute

men jag måste och hoppas att jag kan det

Jag har sagt många gånger att jag är klar och jag tror jag varit klar - del-klar men inte helt klar
och ärligt talat så kommer jag aldrig förstå varför det blev som det blivit nu....

Inga kommentarer: