lördag 27 oktober 2012

Jag är slut



Från: http://angelwinks.net/versepod.html

Jag ser slutet närma sig och jag är verkligen slut 
det är som när man är kissnödig och vet att toaletten finns inom räckhåll.
DEt har varit värre stunder under den här resan än just nu
men de har inte varit lika långt fram i "loppet" som nu - och
men blir ju mer och mer trött ju längre man hållt på.

Jag behöver få känna mig älskad!
Det konstiga är att jag kände mig älskad av gunnar
jag har bara känt att jag var det av min pappa innan jag var åtta år
och sedan blev det bekräftat i vuxen ålder att jag känt rätt¨
trots att jag hade accepterat mammas ord när hon sa att han inte ville ha
med mig att göra - och att ingen orkade med mig.
Detta har jag sagt förr
men jag behöver kärlek - lika mycket som vem som helst annars

Jag har inte vågat säga det så tydligt; jag behöver få känna mig älskad - och jag saknar det!
Jag är inte löjlig som vill ha det

Inga kommentarer: